12 Mart 2013 Salı

Benim Hikayem – Barney’s Version İzle

IMDB Puanı: 7.2
 Yapım: 2010 – Kanada, İtalya
 Tür: Dram, Komedi
 Süre: 132 dakika
 Yönetmen: Richard J. Lewis
 Oyuncular: Dustin Hoffman, Paul Giamatti, Rachelle Lefevre, Rosamund Pike
film konusu : Uzaktan bakıldığında sıradan biriymiş gibi gözüken Barney Panofsky’nin sıra dışı ve mizahi hayatını perdeye taşıyan film, dört adet 10 yıllık bölüme ve iki farklı kıtaya yayılıyor. Öyküde Barney’ye ayrıca üç farklı kadın ve yakın dostu olan babası Izzy’i de eşlik ediyor. Kadınlardan ilki, kahramanımızın Roma’daki kısa süren bohem hayatı sırasında tanıştığı kızıl saçlı özgür ruhlu sadakatsiz ilk eşi. İkinci kadın, alışveriş hastası ve sürekli konuşan zengin bir Yahudi prensesi. Üçüncü kadın ise, Barney’nin gerçek aşkı ve çocuklarının annesi Miriam. İşte karşınızda Barney’nin gerçek bir romantik ve centilmen olma yolundaki hikâyesi
Etiketler: Benim Hikayem & Barney's Version 2010 Türkçe Dublaj full izle, Benim Hikayem & Barney's Version 2010 Türkçe Dublaj full online izle, Benim Hikayem & Barney's Version 2010 Türkçe Dublaj izle, Benim Hikayem & Barney's Version 2010 Türkçe Dublaj izle indir, Benim Hikayem & Barney's Version 2010 Türkçe Dublaj online izle,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder