5 Aralık 2012 Çarşamba

Rüyada Üzüm Görmek

Rüyada Üzüm Görmek rüyada Üzüm görmek Ben Rüyamda arkadaşım bizim için çekirdeksiz üzümleri hepsini ayıklayıp bir buz dolu kovanın içinde bize getiriyor sonra ben yemeye başlıyorum ve bir arakadaşım da ikram ediyorum. Sonra buz dolu kova o kadar buz varki üzümler çok tatlı ve güzel ve bir ara kafamı buz kovasına sokuyorum serinlemek için sonra üzüm yemeğe devam ediyoruz. Yorum: Rüyada görülen üzüm, güzel bir rızıktır. Üzüm devam eden toplu ve geniş bir rızıktır. Mevsiminde üzüm görmek dünyada meydana gelen ucuzluğa ve bol maişete delalet eder. Mevsiminin dışında üzüm görmek, rüya sahibinin vaktinden önce erişeceği hayırdır. bazen de bu, vaktinden önce elde edeceği haram bir şeydir. Rüyada yerden bir salkım üzüm kaldırıldığını gören kimse, bir kadın tarafından toplu bir mala nail olur. Rüyada görülen üzüm salkımları bir dirheme delalet eder. Siyah üzüm devam etmeyen bir rızıktır. Bazı tabirciler mevsiminde siyah üzüm , üzüntü ve keder, mevsimi dışında ise hastalıktır, dediler. Eğer üzüm askıda olursa, şiddetli korkuya delalet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder