12 Ocak 2013 Cumartesi

Benim Adım Khan - My Name is Khan Full izle

Benim Adım Khan Full izle

Konusu: Khan küçüklüğünü annesi ile birlikte ıssız bir yerde geçiren bir müslümandır. Annesinin ölümünden sonra küçük kardeşinin yanına ABD’ye gider. Amerika’da tanıdığı ve aşık olduğu Mandira isimli dul bir Hintli kadın ile evlenir. Khan aynı zamanda Asperger sendromu rahatsızlığı yaşamaktadır. Asperger sendromu; otizm hastalığının bir çeşidi olup, ömür boyunca sürmekte, sosyal etkileşime, iletişime zarar veren, sınırlı ve mükerrer davranışlara yol açan, beynin gelişimini engelleyen bir hastalıktır. 11 Eylül saldırılarından sonra Khan’ın eşi Mandira’nın oğlu raşist kesimler tarafından öldürülür. Öldürülmesinin nedeni ise annesinin Rızvan Khan’la evlenmesi sonucu soyisimlerinin Khan olmasıymış. Bu olaydan sonra Mandire Khan’ı terk eder. Rızvan Khan ne zaman geri geleceğini sorduğunda, Mandira ona ABD başkanına gidip soyisminin Khan olduğunu ama bir terörist olmadığını belirtmesini ve ondan sonra gelmesini söyler. Khan hastalığı nedeni ile bunu ciddiye alır ve yolculuğa çıkar. Khan, sadece “Sayın Başkan, benim adım Khan ve ben bir terorist değilim.” diyecektir. .

Bilgi:IMDB Puanı: 7.3 Yapım: 2010, Hindistan Süre: 165 Dakika Yönetmen: Karan Johar Oyuncular: Adrian Bustamante, Adrian Kali Turner, Arif Zakaria, Arjun Mathur, A\'ali-salaam, Benny Nieves, Birol Tarkan Yıldız, Brent Mendenhall, Carl Marino, Christine Quynh Nguyen, Christopher B. Duncan, Douglas Tait, Ethynn Tanner Cerney, Harmony Blossom, Jennifer Barbosa, Jennifer Echols, Jeremy Kilpatrick, Jimmy Shergill, Kajol, Kathleen M. Darcy, Katie A. Keane, Kristen Marie Holly, Len Anderson ıv, Mel Fair, Michael William Arnold, Michele Marsh, Mike Howard, Navneet Nishan, Nicolas Pajon, Pallavi Sharda, Parvin Dabas, Reed Rudy, Retson Ross, Shahrukh Khan, Shane Harper, Sheetal Menon, Sonya Jehan, Steffany Huckaby, Sugandha Garg, Tanay Chheda, Tarun Mansukhani, Tracy Weisert, Vinay Pathak, Zarina Wahab

Film Yorum:Müthiş bir film ben şahsen 2 sefer seyrettim biri eşimle olmak üzere 35 yaşindayım okadar çok film seyrettimki hiçbiri beni bu kadar etkilememişti resmen eşimle oturup agladık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder