27 Ekim 2012 Cumartesi

Rüyada ağlayan erkek bebek görmek nedir?

Rüyada ağlayan erkek bebek görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada ağlayan erkek bebek görmek ne demektir? Rüyalarda ağlayan erkek bebek görmek ne anlama gelir? Rüyanda ağlayan erkek bebek görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. ağlayan erkek bebek görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada ağlayan erkek bebek görmek Merhabalar, ben rüyalarımın benim hayatımda etkisi olduguna inanan biriyim, bu sabahta yine öyle bir rüya gördüm ve hissettim. Rüyamda bir erkek bebek gördüm ama çok huzursuzdu, ağlıyordu sürekli, sonra bebek biraz yeni yürümeye başlamış gibi yürüyor ve tam düşecekken ben kız kardeşime “tut bebek düşecek” diye sesleniyorum o arkası dönük olduğu için tutamıyor ama bebege de bişey olmuyor. Sonra tekrar alıyorum, bebek tekrar kaçıyor, bu sefer yüksek bir uçurumdan düşecekken yine kardeşime “tut” diye bagırıyorum, oda koşuyor bende koşuyorum, bebeği beraber tutuyoruz, sonra “annesine verelim, çocuk durmuyor” diye düşünüyoruz, çocuğu kucagıma alıyorum o arada teyzemlerin evinde görüyorum, banyosunda biraz karanlık çocuğa bakıyorum, eline bir diş fırçası vermişim, çocuk artık o kadar huzurlu ki dişlerini kaşıyor, bende “herhalde dişi kaşındıgı için huzursuzmuş” diye düşünürken çocuk uyuyor, kardeşime “üstüne bişey örtelim” diyorum. Banyo gibi bir yerde oturuyoruz, sanki havlu verecek bakıyor “hepsi ıslak” diyor, bende elime atıyorum havluya ilk baktıgım havlu kuru alıyorum, sarı bir havlu çocugun üstüne örtüyorum, çocuk çok rahat ve huzurlu bir şekilde uyuyor. Böyle gördüm ve uyandım ve bunun ne anlama geldiğini çok merak ediyorum, yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. Gönderen Emel. Rüya Tabiri: Emel Merhaba, Rüyanızı gayet net bir şekilde anlatmışsınız, ancak en önemli şeyi unutmuşunuz. Kendiniz hakkında bilgi yok, evli misiniz? Bebek bekliyor musunuz? Ancak bana göre rüyanızın en önemli mesajı aşağıdadır. Rüyanız, gerçek yaşamınızda sorumluluklarınıza tam olarak bağlı olmanız gerektiğini, onlardan kaçmamanız yada dikkat etmeniz gerektiğini ifade etmekte, hatırlatmaktadır. Rüyanın unsurları: erkek bebek, ağlayan bebek, huzursuz bebek, diş fıröası, ıslak havlu, kuru havlu, sarı havlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder