27 Ekim 2012 Cumartesi

Rüyada yeşil jip görmek nedir?

Rüyada yeşil jip görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada yeşil jip görmek ne demektir? Rüyalarda yeşil jip görmek ne anlama gelir? Rüyanda yeşil jip görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. yeşil jip görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada yeşil jip görmek Merhaba. Gelecek bayramınız mübarek olsun öncelikle. Bu gece rüyamda evimin altında hırsızlık olmuş. Hırsız kaçıyordu. Dayım polis, ama o uyuyordu. Dayımın mesaiden arkadaşı, aile dostumuz bir polisten polis arabasının anahtarını istedim, verdi. Arabayı aramaya başladım. Yeşil bir jip gördüm, plakasına baktım. Bizim karakola bağlı ama yan semte bakan arabaydı. Biraz daha ilerideyse yine yeşil bir jip gördüm, bizim semte bakan arabaydı, binip kovalamaya başladım. Daha sonra arabaya iki tane kız aldım. Kızlardan birisi arabayı sürmeye başladı, ben sol arka koltuğa geçtim ancak arabadan inmedim. Bir tane de erkek bindi. Yanıma oturdu. Kızlarda erkeklerde benim akranlarımdı.(14-15) Ben video çekiyordum ama mantıken şoför koltuğunu çekmem gerekirken şoför koltuğunda ben varmışım gibi önü çekiyordum. Sonuç olarak hırsızı yakalayamadık. Arabayı eski yerine getirip anahtarı aldığım kişiye attım, rüya bitti. Değerli yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim, iyi günler Gönderen Metin. Rüya Tabiri: Metin Merhaba, Öncelikle güzel bayram mesajın için teşekkür ederim. bende sizlerin bayramınızın hayırlı olmasını diliyorum. Gördüğün rüyanın verdiği mesaj çok kısa ve net: kişisel gelişimin için daha fazla gayret göstermeli, daha çok okumalı, güvendiğin büyüklerinin verdiği tavsiyeleri dinlemeli ancak kendi kararlarını kendin verecek olgunluğa bir an önce erişmelisin. Rüyadaki bir başka mesaj ise kesinlikle kullandığın arabanın anahtarını başkasına vermemelisin, yani senin hakkında başkalarının karar vermesine izin vermemelisin ( elbette anne, baba, öğretmen gibi büyüklerin hariç ) Rüyanın unsurları: hırsızlık, hırsız kovalamak, polis, araba anahtarı, araba sürmek, video çekmek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder