27 Ekim 2012 Cumartesi

Rüyada köpek sevdiğini görmek nedir?

Rüyada köpek sevdiğini görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada köpek sevdiğini görmek ne demektir? Rüyalarda köpek sevdiğini görmek ne anlama gelir? Rüyanda köpek sevdiğini görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. köpek sevdiğini görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada köpek sevdiğini görmek Öncelikle merhaba, Ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim ve şimdiden hayırlı bayramlar dilerim, rüyamı uyanır uyanmaz yazmak istedim. Rüyamda eski kız arkadaşımın evinin önünde olduğum için gerçek hayatta nasıl olduğundan bahsederek başlamak istiyorum, normalde evleri tam olarak bizim 2 sokak üstümüzde olsada 1 sokak üstümüzden dik bir rampa ile ulaşılabiliyor ve rampayı çıkmadan direk olarak görülebiliyor, çünkü bahçe kısmı bizim bir üst sokağımızda kalıyor, onların evinden rampaya doğru bakıldığında yeni yapılan 2 adet bina görünüyor, tam o binaların sağında ise bizim eski oturduğumuz ev görünüyor (bunlar gerçek hayatta olanlar), bunları size rüyamdaki ortamın bunları ezbere bildiğim halde neden farklı olduğunu anlayamadığım için söyledim. Gelelim kafamı karıştıran konuya, şimdi rüyamda bahsettiğim rampa yerine böyle yarım yamalak yıkık dökük bir merdiven var, bazı yerlerinden 2 kişi aynı anda ne iner ne çıkar, etrafımda çimler var birde gece yarısı hava karanlık, garip garip şeyler, etrafta kimse olmamasına rağmen içimde en ufak bir korku yok, neyse merdivenleri çıkıyorum, çıkarken kafamı kaldırıp yukarı baktığımda eski kız arkadaşımın eski dairelerinde balkon ışığı yanıyor, fakat balkon kapısı kapalı, kimse yok şimdi. Rüyamda halen orada oturduklarını zannediyorum, fakat gerçekte bir üst kat olan çatı katına taşındılar, orayı da en son öğrencilere vermişlerdi, şimdi kim yaşıyor bilmiyorum. Neyse rampayı çıktıktan sonra 2 tane 15-16 yaşlarında erkek çocuk, biri diğerinden uzun boylu, üstünde kirli beyaz tişörtü var, sanırım çamura falan bulaşmış, saçları 3 numaraydı, kısa olana fazla dikkat etmedim, sanırım hatırlamıyorum, çocuklar geliyor, tam bizim eski evin ordan yanlarında bir tane köpek ama sokak köpeği dediğimiz köpekten. Beni işaret edip “kıs kıs kıs” falan diyorlar, köpek kuyruğunu sallayarak geliyor kendisini sevdiriyor, sonra cinsini bilmediğim alt çenesi üst çenesinden önde olan bir köpek yavrusu yaklaşıyor yanıma, sevimlide birşey, kıvırcık kıvırcık tüyleri falan var, gözleri görünmüyor tüyden, onu seviyorum, sonra annesi olduğunu düşündüğüm köpek geliyor aynı cins, havlayarak geliyor ama onu sevip sevmediğimi hatırlamıyorum, sonra babası havlıyor, yaklaşamıyorum “şştt sus oğlum” falan diyorum, 2 saniye susuyor sonra tekrar havlıyor, bir yandanda nasıl kaçacağımı düşünüyorum, merdivenlere bakıyorum, bahsettiğim 2 çocuk yanlarındaki köpekle merdivenlerden iniyor, neden indiğimi bilmiyorum ama bende inmeye başlıyorum, sonra o bahsettiğim yavru köpek küçük kuyruğunu sallayarak yukarı doğru geliyor, sonra yukarı bir baktım ki babası bağlı değil merdivenin başında oturmuş bana bakıyor, alt çenesi önce alt dişleri üst dişlerinin 2 kat büyüklüğünde ve garip bir dizilişi var, normal köpek dişi gibi değil bu öğütücü gibi bir şey, bir ısırsa koparmaz resmen un ufak eder, neyse ben inmeye devam ederken çocukların yanındaki köpeğe havlamaya başlıyor, bende arada olduğum için yusuf yusuf ediyorum, arada kaynama korkusuyla köpek birden aşağı inmeye başlıyor, bende tam gaz aşağı kaptırıyorum, neyse o yarıda duruyor oturuyor, sonra yavrusu ve dişisi yanına gidiyor ve “gidin burdan” der gibi havlıyor, sonra 2 çocuktan uzun boylu olan bana dönüp bakıyor, sonra yollarına devam ediyorlar, bende tam üst sokak ile bizim sokağı bağlayan yoldan bizim sokağa giderken uyanıyorum. Gönderen Davy. Rüya Tabiri: Merhaba, Sizin ve tüm dostlarımızın kurban bayramını kutluyorum. Uzun bir süreden beri ilk kez böylesine detaylı, düzenli bir rüya yorumu talebi ile karşılaşmak beni mutlu etti. Sizin kafanız gereksiz yere, gerçek hayatta çok iyi bildiğiniz bir yeri rüyanızda farklı görmeye takılmış. Rüyanın sırrı işte burada. Uyurken beynimizi kontrol edemiyoruz, o ne derse o oluyor. Mizansene uygun olarak farklı şekiller, farklı görünümler olabilir. Bir bilgi vermek istiyorum. Bir başka kişide, hayatında hiç görmediği rüyasında birebir, tüm ayrıntılarıyla görebiliyor. Sonra orayı ziyaret ettiğinde rüyasında gördüğünün aynısı olduğunu anlıyor. Rüyalar gerçek ucu bucağı olmayan çok derin konu ve onun hakkında çok az şey biliyoruz. Rüyanız iki konuya dikkat çekiyor. Birincisi; sizin içinde bulunduğunuz ruh halinizi simgelemekte ve hassas, dikkatli, hayatta gerçekçi idealleri olan ve prestij kazanmak, saygınlık elde etmek isteyen karaktere sahip olduğunuzu fakat bunlara erişmek konusunda izlemesi gereken yol konusunda bazı ufak belirsizlikler içinde olduğunuzu ancak şaşırtıcı bazı gelişmeler sonucu bunu da çözeceğinizi belirtmektedir. İkinci mesaj ise; uyanık hayatınızda yeni bir geuba katılacağınızı, bu topluluğa katılmakla yeni sosyal aktiviteler içinde olacağınızı, ilk zamanlar biraz somurtkan, titiz özelliğinizle uyum sorunları yaşayacağınızı hatta bir geriye dönüş duygusu içine girebileceğinizi ancak başladığınız işi yarım bırakmamak adına bu guruba uyum sağlamanız gerektiğini, bu gurubun üyesi olmakla size kötülük yapmak isteyenlerin etkisinden uzaklaşacağınızı anlatmaktadır. Lütfen düşüncelerinizi ve gelişmeleri yazar mısınız? Rüyanın unsurları: yıkık merdiven, merdiven çıkmak, balkon ışığı, balkon kapısı, çatı katı, iki erkek çocuk, uzun boylu çocuk, kirli beyaz tişört, sokak köpeği, köpek kuyruğu, köpek yavrusu, anne köpek, baba köpek, köpek havlaması, yavru köpek, dişi köpek, erkek köpek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder