22 Ekim 2012 Pazartesi

Rüyada ayrıldığı erkek arkadaşını görmek

Rüyada ayrıldığı erkek arkadaşını görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada ayrıldığı erkek arkadaşını görmek ne demektir? Rüyalarda ayrıldığı erkek arkadaşını görmek ne anlama gelir? Rüyanda ayrıldığı erkek arkadaşını görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir.
ayrıldığı erkek arkadaşını görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz
Rüyada ayrıldığı erkek arkadaşını görmek
Merhaba. Sitenizde dolaşırken özel rüya yorumladığınızı okudum. Benim gördüğüm rüyayı da yorumlarsanız sevinirim.
Yakın zamanda evlenmek üzereyken ayrıldığım erkek arkadaşımı görüyorum. Haberleşerek ortak tanıdığımızın evinde buluşmaya karar veriyoruz. Sonra ben bu eve gidiyorum ama gerçekte olan evleriyle çok alakasız bir ev, beyaz boyalı bir ev görüyorum.
Erkek arkadaşımında arkası dönük beni bekliyor birlikte girelim diye. İkimizin üzerinde de beyaz gömlek siyah pantolon var. Ben ona doğru yürüyorum.
Şimdiden teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder